18 Mart 2009 Çarşamba

Mart ayının ortası oldu...


Yazarlık mesleğini seçip, yazmayı bu kadar yavaştan alan ben, bir aydır yazmadığım için accimden ve accimdunyasi severlerden özür diliyorum. Terzi kendi söküğünü dikemez diyip işin içinden sıyrılmaya niyetliyim :) Ben yazmadığım sürece neler oldu accim dünyası'nda?? Negin doğdu. Canan'ın ve Seda'nın doğumgünü oldu. Canan'ın partisine katıldık ama Sedanınkinde Uludağ'daydık :( Uludağ'da olmamız üzücü bir şey değildi. Seda'yla olamamak kötüydü. Ve tabii bir de Selin'in veda partisine gidemedik. (Accimdunyasisever Selin arkadaşım 24 Mart'ta Amerika'ya gidiyor, Temmuz'a kadar orada olacak. ) Uludağ çok çok keyifliydi. Bendeniz kayak konusunda epey gelişme gösterdim. Hızımı artırdım. Sonunda accimle beraber kayabilmeye başladım. Ama kendimizi kayağa adadığımız için pestilimiz çıktı. Yorgunluğumuza değdi mi? Sonuna kadar. Bu süre içinde başka neler oldu? Tabii ki Kıcıman Rezidans'ta defalarca kaldık :) Bizi her seferinde çok güzel ağırladılar. Yedik, içtik, eğlendik. Bir gün Evren'le kahvaltı ettik, bir gün Burçim ve Özge'yle caddeye gittik. Sonra bize Müge ve Ekin katıldılar. Slumdog Millionnaire, Benjamin Button, Mummy 3 ve Lost'un son 4-5 bölümünü izledik.  Ada'yı günlerce yedik yedik bitiremedik. Bol bol sohbet ettik, kahkaha attık, benim ara ara modum düştü, malum iş meseleleri, Accim beni toparladı. Taylan'ın oraya bir kez daha gittik. Saint-Benoit gecesine gittik. Doğan Kospançalı ve grubunu dinledik. Şahsuvar, Serhat, Oğuz, Levent, Aslı Filiz, Cemşit'i gördük. Fatih ve Hümeyra ile karşılaştık bir gün. Sonra onlara verdiğimiz sözü unuttuk, evlerine gidemedik :( Buradan tekrar özür, bir de Gökçe'den özür. Hala onunla görüşmeyi başaramadık. Ama Cuma günü sergisine gidiyoruz. Hürriyet'in Kırmızı Ödülleri gecesine katıldık. İçki bedavaydı, Ayça Şen sahne aldı, bir dolu arkadaş vardı, dolayısıyla iyi içtik, iyi eğlendik. Aklıma gelenler bunlar. Geriye dönüp bakınca hiç fena değil diye düşünüyor insan. Ne mutlu bana! Yaşasın Accim Dünyası !!! 

4 yorum:

  1. ne diyim allah bozmasın...

    YanıtlaSil
  2. :) çok anane gördüm seni müdür.

    YanıtlaSil
  3. uludağ fotolarını istiyoruz gençler!

    YanıtlaSil
  4. uludağ fotoları facebook'ta hizmetinize sunulmuştur enis beycim :) İyi seyirler.

    YanıtlaSil