14 Şubat 2009 Cumartesi

Sevgililer Günü

Hepimizin Sevgililer Günü kutlu olsun. Sevgililer günümüzün ilk saatlerini Adoş'la beraber geçiriyoruz. Çünkü o herkesin sevgilisi. Sizlere de tavsiye ederiz :))) Ev geniş gelin yani. :P

Bu sene Aslı ile çok romantik hediyeler seçtik. Ben ona "Ekmek Kızartma Makinası" aldım. Evet yanlış okumadınız. Kayıtlara geçsin diye söylüyorum çok ucuza kapattık. Bu yazıyı yıllar sonra okuduğumuzda "way be! bedavaya almıştık" diye kendimizle gurur duyacağımdan eminim. Aslı ise bana özel Istanbul koleksiyonu 2 adet çay bardağı aldı. Sanki sevgililer günü değil de birbirimizn evine ev hediyesi alıyoruz. Ama biz ileri dönük yatırım yapıp eksiklerimizi tamamlıyoruz.

Aslı ile sevgili olmak benim hayatımın en büyük zenginliği. Bu konuda kendimi çok şanslı hissediyorum.

Ama çevre baskısıyla bir şeyler yapmayı, zorundaymısız gibi yapmayı hiç sevmiyorum. İçimden geldiği zaman yapmayı sevmiyorum. Bu yüzden bu "Genel Sevgililer Gününe" kıl oluyorum. Bugünün adını Acciler Günü olarak değiştirmeyi teklif ediyorum.

Accimi seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder