14 Şubat 2009 Cumartesi

Sevgililer Günümüz kutlu olsuuuun :)

Accimin entry'sini fotoğraflarla süsliyim, hem de ben de bir çift söz söyliyim istedim. Bahsi geçen muhteşem hediyelerimizi aşağıda görebilersiniz. Evimiz olduğu zaman, çaya veya kahvaltıya gelenler kendileriyle bizzat da tanışırlar :) Çıtır çıtır kızarmış ekmeklerimizi hüpletirken, bugünleri hatırlarız. Hatırlayan hatırlamayana hatırlatır! Oh be, yazması zor bir cümle oldu, okuyanlara ya sabır!

Ben Sevgililer Günü'nü seviyorum! Hayatımızda bir dolu sıkıcı mecburiyet varken, böyle mutluluk veren mecburiyetler olması hoşuma gidiyor. Mecburen hediye alıyorsunuz, mecburen program yapıyorsunuz, süslenip püsleniyosunuz, güzel sözler söylüyorsunuz, en az bir kere sevdiğinizi dile getiriyorsunuz. Böyle mecburiyetlere can kurban! Bugün Ekin arkadaşım Facebook'una "Bir insanı sevmekle başlayacak her şey" yazmış, çok doğru. O insana rastlamak, doğru insanı sevmek ve karşılık görmek, beraber olmaya karar vermek ve mutlu mesut sürdürebilmek. Hepsi ayrı bir şans. Bunu elde ettiyseniz ona teşekkür etmelisiniz bence! Ben accime teşekkür ediyorum, bu kadar tatlı olduğu için, erkek arkadaşlarının onla uğraşma riskini umursamadan, böyle güzel şeyler yazabildiği için...

Henüz o kişiyle tanışma vakti gelmeyenler, bence bizden daha şanslısınız. Çünkü ilk günlerin heyecanı hiçbir şeye benzemiyor. Hayatınızın kadını-erkeğiyle yaşayacağınız ilk günler önünüzde!

Hepinizi çok seviyorum! Sevgililer Gününüz kutlu olsun. Accim senin de accimler günün kutlu olsun!


1 yorum:

  1. Ben yeni okudum geçmiş sevgililer gününüz tekrar kutlu olsun canlar!
    hediyeler süper birsürü keyifli kahvaltı sofrasında sizinle olsunlar inşallah:))

    YanıtlaSil